Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΚΑΡΑΤΖΑΤΟΥΜΠΑΣ : ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΤΙΣΩ



 ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ...
Την απάντησή του έδωσε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., Γιώργος Καρατζαφέρης, στα όσα λέγονται το τελευταίο διάστημα περί συνεργασιών στον χώρο της δεξιάς.

«Είμαι αποφασισμένος να δώσω σκληρή μάχη, και όπως έχτισα το κόμμα το 2000 μόνος μου, ένας εγώ, κι εσείς ήρθατε δίπλα ο ένας στον άλλο, θα το ξαναχτίσω σήμερα το κόμμα, και θα είναι νικηφόρο το αποτέλεσμα», δήλωσε κ. Καρατζαφέρης στον τηλεοπτικό σταθμό «Τηλεάστυ».

«Μόνος μου έχτισα το κόμμα και μόνος μου θα το ξαναχτίσω», τόνισε με νόημα ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.