Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ελένη Ζαρούλια: Ποια είναι η -βουλευτής- σύζυγος του Νίκου Μιχαλολιάκου


Εδώ και 28 χρόνια βρίσκεται στο πλευρό του επικεφαλής της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου. Η Ελένη Ζαρούλια, η οποία δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν αποδέχεται το ναζισμό είναι η σιδηρά κυρία της Ακροδεξιάς που ετοιμάζεται να μπει στο ελληνικό Κοινοβούλιο.

Μάλιστα θα περάσει στην ιστορία ως το δεύτερο ζευγάρι πολιτικών -μετά τον Στέφανο Μιχαλόπουλο και τη Φωτεινή Δεκάζου- που θα καθίσουν μαζί στα κοινοβουλευτικά έδρανα.

Σε συνέντευξή της στο Πρώτο Θέμα η κ.Ζαρούλια δηλώνει το θαυμασμό της για το σύζυγό της Νίκο Μιχαλολιάκο και θυμάται όταν τον πρωτογνώρισε. «Με το Νίκο γνωριστήκαμε από κοινούς γνωστούς στη συμμετοχή μας στα εθνικιστικά κόμματα. Μας ένωνε η αγάπη για την πατρίδα μας και τα σύμβολα, Αμέσως διαπίστωσα...
ότι είναι αδάμαντας, είναι βράχος. Τις ίδιες απόψεις που είχε πριν από σχεδόν 30 χρόνια, τις ίδιες έχει και σήμερα. Τότε ήμουν μικρή δεν ήμουν ώριμη. Η επιλογή μου, όμως με δικαίωσε. Μετράμε 25 χρόνια έγγαμου βίου και νιώθω σίγουρη για τον αγωνιστή που έχω δίπλα μου. Είναι τρυφερός, στοργικός και μου κάνει ρομαντικά δώρα. Καμία σχέση δηλαδή με τα φασιστικά επίθετα που του αποδίδουν».

Οι δύο τους, μαζί κατοικούν στην Πεύκη, σε σπίτι – προίκα της κ.Ζαρούλια. Η ίδια γεννήθηκε στην Αθήνα και η καταγωγή της είναι από την Ηλεία. Σπούδασε στην Αγγλία σε σχολή γραμματέων και επέστρεψε στην Ελλάδα για να εργαστεί. Ο πατέρας της ήταν ιδιοκτήτης ξενοδοχείου συτο κέντρο της Αθήνας, ενώ η οικογένεια είχε στην κατοχή της και πολλά ακίνητα, τα οποία τα κληρονόμησε η ίδια και ο αδερφός της. Αυτός ήταν και ο λόγος που η ίδια σταμάτησε να εργάζεται. Δηλώνει όμως «έχω αρκετά ένσημα και πληρώνω υψηλότατους φόρους στο ελληνικό κράτος. Νοικιάζω το ξενοδοχείο σε ένα Έλληνα από τη Βόρεια Ήπειρο, ο οποίος αποφάσισε να το αλλάξει και μας επιτέθηκαν γι αυτό προεκλογικά. Τα υπόλοιπα ακίνητα μου τα νοικιάζω μόνο σε Έλληνες. Μου τα ζητάνε αλλοδαποί, αλλά προτιμώ να χάνω τα ενοίκια».

Αναφερόμενη στην 24χρονη κόρη τους Ουρανία, η κ.Ζαρούλια τονίζει «εγώ και ο Νίκος μεγαλώσαμε την κόρη μας χωρίς πολιτικά ερεθίσματα. Το παιδί μας όμως ήταν πολύ έξυπνο και κατάφερε να διακρίνει γρήγορα την αλήθεια από το ψέμα».

Η εμπλοκή της με τα κοινά είχε ξεκινήσει λίγο μετά την ενηλικίωση της, αφού η ίδια συμμετείχε στην ΕΠΕΝ, το κόμμα που υπερασπιζόταν ιδεολογικά τη χούντα των συνταγματαρχών και «πνευματικός» του ηγέτης ήταν ο Γεώργιος Παπαδόπουλος.

iefimerida.gr

2 σχόλια:

  1. Μια χαρά Ελληνίδα και Γυναίκα είναι η Κυρία ! ΄Οσο κι αν ζορίζονται η καλαμοπόδαρη Στεφανίδου , η αλοίθωρη Στάη , η καραβλαχάρα φαντασμένη Μπακοδήμου , η ατάλαντη Μποφίλιου , η λαχανοντολμάς Παπαδάκου και τόσες άλλες κομπλεξικές "τηλεαστέρες" , ας μάθουν ότι ωχριούν μπροστά στην πατριώτισσα Ελένη Μιχαλολιάκου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε 1:22 μ.μ. , συμφωνώ και επαυξάνω . Η Βουλή των Ελλήνων χρειάζεται πατριώτες και όχι "ξιπασμένες δήθεν μοντέλες" , σαν αυτές που αναφέρεις και πολλές άλλες , που το παίζουν "προοδευτικές και ωραίες" , τα ψώνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.