Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Σύζυγος Μιχαλολιάκου :Είναι μακρινή συγγενής μου η Κανέλλη- «Μικρές κάναμε παρέα» (Bιντεο)


Αίσθηση κάνουν τα όσα δήλωσε η σύζυγος του αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Ελένη Ζαρούλια, στην εκπομπή Μεσημεριανή Μελέτη. Απαντώντας στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου, μεταξύ άλλων, είπε:
...για το "εγέρθητι"
Το "εγέρθητι" ήταν μια παρότρυνση για να σηκωθεί η Ελλάδα στο ύψος της.
...για την επίθεση Κασιδιάρη σε Κανέλλη και Δούρου
Δεν είμαι από τις φεμινίστριες με τις τρίχες στα πόδια, τις μασχάλες κλπ. Κάθε άνθρωπος με αξιοπρέπεια αντιδρά έτσι, είτε είναι γυναίκα ή άντρας. Επιτέθηκε πρώτα η κ. Κανέλλη. 
...για την συγγένειά της με την Λιάνα Κανέλλη
Με την Λιάνα Κανέλλη κάναμε αναγκαστικά παρέα, γιατί είναι μακρινή συγγενής μου. Όταν ήμασταν παιδιά παίζαμε μαζί στην άμμο στην παραλία της Βουλιαγμένης με την αδερφή της, τον πατέρα της και την μητέρα της. Έρχεται από ένα μεγαλοαστικό περιβάλλον. Την είχαμε δει, της μίλησε ο πατέρας μου και έκανε ότι δεν τον ήξερε.
...για τον Χίτλερ
Η ιστορία θα κρίνει. Ήταν ένας μεγάλος άνδρας, μέχρι εκεί...
...για την υποθετική σχέση της κόρης της με έναν άνδρα αριστερών φρονημάτων
Θα έκανα πέτρα την καρδιά μου για να το αποδεχτώ!
Δείτε το βίντεο:


r
zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.