Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ Η ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ ΓΙΑΤΙ "ΦΟΒΑΤΑΙ" ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ



Το σχόλιο που έγραψε στο twitter για τη Χρυσή Αυγή και τους ψηφοφόρους της, έβαλε σε μπελάδες τη Νατάσα Μποφίλιου, η οποία όχι μόνο δέχτηκε σειρά απειλών για τη ζωή και τη σωματική της ακεραιότητα, αλλά έφτασε σε σημείο να καλεί προληπτικά την αστυνομία στις συναυλίες της.

Στις περασμένες εκλογές, η Νατάσα είχε γράψει στο λογαριασμό της στο twitter: «Κτήνη, αλήτες, σας δόθηκε και σημασία. Να πεθάνετε φασίστες, μέλη και ψηφοφόροι, προς ένδειξη σεβασμού στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια».

Μιλώντας στη lifo, η δημοφιλής τραγουδίστρια ανέφερε: «Μιλούσα για πολιτικό και ιδεολογικό θάνατο και όχι για βιολογικό. Ε, κι έπεσαν να με φάνε, είχα πάρα πολλές απειλές. Μου έστελναν μέιλ που έγραφαν "μωρή καρ...λα θα σε κρεμάσουμε από τα έντερά σου στο Σύνταγμα" και διάφορες τέτοιες χυδαιότητες. Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα και στις εμφανίσεις μου τότε καλούσα πάντα προληπτικά την αστυνομία. Κυρίως φοβόμουν για τους ανθρώπους που είχαν έρθει να με δουν».

Παράλληλα, πρόσθεσε: «Ήμουν ατίθασο παιδί και είχα μειωμένη διαγωγή. Όχι γιατί ήμουν αλητάκι, αλλά γιατί ήμουν λίγο διαφορετικό παιδί, με διαφορετικές απόψεις, τις οποίες και υποστήριζα σθεναρά. Ήθελα να υπάρχω και να σκέφτομαι όπως ήθελα εγώ. Δεν δεχόμουν, για παράδειγμα, να πάω σ' ένα σχολείο που δεν με άφηναν να εκφράζω ελεύθερα τις πολιτικές μου απόψεις. Ε, και δεν με άφηναν».
iefimerida
ΣΧΟΛΙΟ : ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΡΑΓΕ "ΚΥΡΙΑ" ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ;;

1 σχόλιο:

  1. Το κάθε χαζοχαρούμενο κοριτσάκι λέει μια βλακεία για να προβληθεί από τα κανάλια, μην ασχολείστε με ανύπαρκτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.