Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Τα χειροκροτήματα στα δικαστήρια


- Οδηγήθηκε στον εισαγγελέα ο 24χρονος

- 150 άτομα στο πλευρό του ξέσπασαν όταν οι αστυνομικοί τον οδήγησαν στα δικαστήρια

-  Όπως θα δείτε στο βίντεο, καταχειροκροτήθηκε και κάποιοι τον χαϊδεψαν στο κεφάλι

- “Φόρτωσα τη συνείδησή μου σκοτώνοντας έναν άνθρωπο” λέει o ίδιος Ενώπιον του εισαγγελέα οδηγήθηκε λίγα λεπτά μετά τις εννιά ο 24χρονος φοιτητής που πυροβόλησε και σκότωσε τον 43χρονο Αλβανό ο οποίος νωρίτερα είχε εισβάλει στο σπίτι του και είχε απειλήσει τη μητέρα του.

Από νωρίς στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων είχαν συγκεντρωθεί περίπου 150 κάτοικοι, φίλοι και συγγενείς του νεαρού που όταν είδαν τους αστυνομικούς να τον οδηγούν με χειροπέδες στα χέρια ξέσπασαν σε χειροκροτήματα δηλώνοντας τη συμπαράστασή τους.
"Ανεξάρτητα από τις ποινικές συνέπειες έχω φορτώσει τη συνείδησή μου ότι σκότωσα έναν άνθρωπο. Έκανα κάτι που δε το σκέφτηκα ποτέ για τον εαυτό μου. Βρέθηκα και βίωσα σκηνές σαν αυτές που βλέπουμε στις κινηματογραφικές ταινίες. Ξαφνικά βλέπω δύο ληστές να πάνε να σκοτώσουν τη μητέρα μου", είπε στους συνηγόρους του.
Οι κάτοικοι της περιοχής κοντά στο σπίτι του νεαρού στην Παιανία από την πρώτη στιγμή δήλωσαν τη συμπαράστασή τους στον νεαρό, τονίζοντας πως νιώθουν εγκαταλελειμμένοι στα χέρια των ληστών που δρουν στην περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.