Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ "ΠΛΑΚΩΣΕΙ" ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ. ΕΙΝΑΙ Η....ΝΤΟΡΑ.


ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ Ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ(ΕΙΧΕ ΚΛΑΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ).
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ .Η ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΩΣ "ΝΤΟΡΑΚΟΥΛΑ"

Mιλώντας στο news247.gr η κυρία Μπακογιάννη ανέφερε πως αυτό το γεγονός αποτελεί «επιτομή της κατάντιας του πολιτικού συστήματος».
«Τα μέλη της Χρυσής Αυγής είναι μπράβοι και φασιστοειδή. Για να γίνεις φασίστας πρέπει να έχεις πολιτισμικό κενό. Όταν έβλεπα την εικόνα σήμερα το πρωί σκέφτηκα ότι θα τον είχα πλακώσει. Εγώ δεν έχω την ψυχραιμία του Μητσοτάκη. Αν ήμουν εγώ θα τον είχα πλακώσει», είπε μεταξύ άλλων, αποκλείοντας κάθε ενδεχόμενο συνομιλίας με μέλος της Χρυσής Αυγής σε τηλεοπτικό ή δημοσιογραφικό πάνελ.


ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΤΣΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ.
 ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΥΠΑΡΧΕΙ;;;

4 σχόλια:

  1. ΤΡΑΒΑ ΜΩΡΗ ΣΤΗ ΝΙΜΙΤΣ ΓΙΑ ΜΑΓΚΕΣ....

    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΡΕΜΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xa,xa θα της ειχε στραβωσει το βρωμο στομα αν της ειχε δωσει
    Καθαρμα Δρακουλιαρα, για την ζημια που κανατε στην ΕΛλαδα θα πληρωσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ>>>ΕΝ ΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΡΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. XAXAXAXAXA KALO ANTRAKI KI AYTH AM THA TIS ETROGE KI AYTH GERA XAXAXAXAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.