Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΨΕΥΤΗΣ ΑΙΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ : "MOY ΕΡΙΞΕ...ΚΟΥΤΟΥΛΙΑ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ"


Ο ΑΙΒΑΛΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟΝ...ΚΟΥΤΟΥΛΗΣΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟΚΑΝΑΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤ1: «Πριν από τρία χρόνια είχα πάει στην πλατεία Αττικής να παραλάβω ένα ψήφισμα των κατοίκων για το μεταναστευτικό. Εγώ δεν γνώριζα τότε τον κ. Κασιδιάρη. Με περικύκλωσε μαζί με άλλους δέκα και μου είπε 'τι θες εσύ εδώ ρε;' και κάτι άλλα. Εγώ δεν έδωσα σημασία, είπα 'αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου'.

Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, μου έριξε μια κουτουλιά. Κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο καρούμπαλο για μέρες στη Βουλή» δήλωσε ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στο Πρωινό Αντ1. Συμπληρώνοντας «Γενικώς, με μισούν εμένα στην Χρυσή Αυγή».
ΡΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ. 
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΟΥΣΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΕ;; 
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ;; ΜΗΠΩΣ ΦΟΒOΣOYN ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΦΑΛΙΑΡΑ;;

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.