Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Χήρα Καντάρη : Σκότωσαν το στήριγμα μου . Έφυγα από το σπίτι μου στο κέντρο της Αθήνας για να προστατεύσω τα παιδιά μου.»


Πριν από ενάμισι χρόνο ο σύντροφός της έπεσε νεκρός χτυπημένος από το μαχαίρι δύο Αφγανών οι οποίοι θέλησαν να του κλέψουν την βιντεοκάμερα που κρατούσε.
Με αυτήν θα πήγαινε στο μαιευτήριο για να καταγράψει την γέννηση του παιδιού του. Ο λόγος για την σύζυγο του Μανώλη Καντάρη η οποία μιλά για όλα όσα έγιναν τότε, για την καταδίκη των δολοφόνων του άντρα της αλλά και για το πώς είναι η ζωή της σήμερα.
«Ήθελα την μέγιστη καταδίκη. Είχα την ελπίδα ότι θα έπαιρναν την μέγιστη δυνατή καταδίκη σύμφωνα με την νομοθεσία στην Ελλάδα αλλά θα επιθυμούσα το ίδιο σε οποιαδήποτε χώρα κι αν γινόταν η εκδίκαση της υπόθεσης».
«Σκότωσαν τον στήριγμά μου»
«Επιδίωξα να έχω μια οπτική επαφή μαζί με τους δράστες. Δεν διέκρινα κανένα συναίσθημα στα πρόσωπά τους. Ήταν ανέκφραστοι ακόμα και κατά την διάρκεια της απολογίας τους.»
«Τον είδα νεκρό πριν γεννήσω»
«Είναι πολύ σκληρή η εικόνα του νεκρού άντρα μου. Ήταν στο στήριγμά ου μιας και είχα μια πολύ δύσκολη δεύτερη εγκυμοσύνη. Τον είχα ανάγκη. Το ότι έλειψε με αυτόν τον τρόπο ήταν τρομερό. Μου πήρε αρκετό καιρό για να εμπεδώσω σαν ιδέα ότι ο άντρας μου σκοτώθηκε παρότι τον είδα να κείτεται νεκρός στο πεζοδρόμιο.»
Τα παιδιά και ο χαμός του πατέρα τους
«Τα παιδιά έχουν ανάγκη από αγάπη τρυφερότητα και χρόνο. Ο μισθός είναι ένας και οι ανάγκες πολλές. Αναγκάστηκα να φύγω από το σπίτι μου στο κέντρο της Αθήνας για να προστατεύσω τα παιδιά μου.»
«Κανένα από τα δύο παιδιά δεν γνωρίζουν την πατρική εικόνα. Υπήρχαν προβλήματα όταν έβλεπαν άλλους μπαμπάδες με τα παιδιά τους στην παιδική χαρά.»
Κοντά της μόνο η οικογένεια, οι φίλοι και τα αφεντικά της
«Δεν μου απεύθυνε κανείς προσωπικά συλλυπητήρια από όσους υποσχέθηκαν τότε να με βοηθήσουν. Ο διευθυντής της κλινικής στην οποία δουλεύω ήταν πλάι μου».

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.