Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

06/01/2013 – ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Το Ευαγγέλιο Κατά Ματθαίον (γ΄ 13-17).



Τῷ καιρῷ εκείνω, παραγίνεται ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐπὶ τὸν Ἰορδάνην πρὸς τὸν Ἰωάννην τοῦ βαπτισθῆναι ὑπ᾿ αὐτοῦ. Ὁ δὲ ᾿Ιωάννης διεκώλυεν αὐτὸν λέγων· ἐγὼ χρείαν ἔχω ὑπὸ σοῦ βαπτισθῆναι, καὶ σὺ ἔρχῃ πρός με; Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην· τότε ἀφίησιν αὐτόν· καὶ βαπτισθεὶς ὁ Ἰησοῦς ἀνέβη εὐθὺς ἀπὸ τοῦ ὕδατος· καὶ ἰδοὺ ἀνεῴχθησαν αὐτῷ οἱ οὐρανοί, καὶ εἶδε τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καταβαῖνον ὡσεὶ περιστερὰν καὶ ἐρχόμενον ἐπ᾿ αὐτόν· καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῶν οὐρανῶν λέγουσα· οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα.

Απόδοση στη νεοελληνική:

Τον καιρό εκείνο, έρχεται ο Ιησούς από την Γαλιλαίαν εις τον Ιορδάνην προς τον Ιωάννην για να βαπτισθή από αυτόν. Ο Ιωάννης όμως τον εμπόδιζε και έλεγε, «Εγώ έχω ανάγκην να βαπτισθώ από σένα και συ έρχεσαι σ’ εμένα;». Ο Ιησούς του απεκρίθη, «Άφησε αυτά επί του παρόντος, διότι έτσι είναι πρέπον σ’ εμάς, να εκτελέσωμεν κάθε εντολήν». Τότε ο Ιωάννης δεν του έφερε αντίρρησιν. Όταν ο Ιησούς εβαπτίσθηκε, αμέσως ανέβηκε από το νερό και ιδού, άνοιξαν οι ουρανοί και είδε το Πνεύμα του Θεού να κατεβαίνη σαν περιστερά και να έρχεται επάνω του. Και φωνή από τους ουρανούς έλεγε, «Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, εις τον οποίον ευαρεστούμαι». 

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.