Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΕΛΕΟΣ …ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ.


ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ;;
 ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΕ AYTOKINHTO ,OYTE BΕΝΖΙΝΕΣ  ,ΟΥΤΕ ΚΙΝΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ .
Απo iefimerida:
Αυτή ήταν η πιο αναπάντεχη δήλωση του Πάνου Καμμένου στο "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο:
«Είμαστε ένας λαός περήφανος. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι δεν έχει να πληρώσει φόρο. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι είναι στα πρόθυρα του Κορυδαλλού. Όλοι είμαστε. Εγώ ομολογώ ότι την τρίτη δόση του φόρου εισοδήματος δεν έχω να την πληρώσω. Το χαράτσι που μου ήρθε για το 2010 και 2011 δεν έχω (λεφτά) να το πληρώσω. Έχω πέντε παιδιά. Δεν είμαι κανένας άνθρωπος που κάνω ζωή περίεργη. Αυτή η επίθεση που γίνεται στην αξιοπρέπεια του Έλληνα πρέπει να σταματήσει τώρα. (...) Τα παιδιά μας δεν γίνεται να πηγαίνουν μετανάστες στο εξωτερικό». 

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.