Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Απίστευτο :Το τσιπάρισμα υμνείται σε βιβλίο Αγγλικών της Α΄ Λυκείου του ελληνικού σχολείου.


Πρόκειται για βιβλίο που χρησιμοποιείται στο Λύκειο. Ως γνωστόν για το Λύκειο το Υπουργείο δεν εκδίδει βιβλίο, αλλά δίνει τη δυνατότητα στο διδάσκοντα να διαλέξει ένα βιβλίο από ιδιωτικούς εκδοτικούς οίκους (ΔΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΔΩ), με το κόστος αγοράς του να βαραίνει τον μαθητή. Κατά συνέπεια μιλάμε για σελίδα βιβλίου ιδιωτικού εκδοτικού οίκου και όχι έκδοση του Υπουργείου, το οποίο όμως περνάει τις πόρτες των δημοσίων σχολείων -εάν επιλεγεί από τον διδάσκοντα- και διδάσκεται στα Ελληνόπουλα.Νομίζουμε πως μια παρέμβαση τόσο προς τον εκδοτικό οίκο όσο και προς το Υπουργείο από φορείς αλλά και μεμονομένους γονείς, εκθέτοντας τα αρνητικά του "τσιπαρίσματος" και προτείνοντας την απάλειψη της επιμαχου παραγράφου, θα ήταν ενέργεια προς την σωστή κατεύθυνση... 
 Σε μια προσπάθεια προσομοίωσης των μαθητών με το πώς θα είναι η ζωή στο μέλλον και στα θετικά της τεχνολογικής εξέλιξης η μικρή Jane αναφέρει στο δικό της blog:

"Την Πέμπτη μετά το σχολείο, σπατάλησα δύο ώρες στο γιατρό περιμένοντας να μου εμφυτέψει το καινούργιο μου μικροτσίπ.
Η διαδικασία (μια μικρή ένεση στον αντίχειρα) πήρε μόλις λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε καθόλου.

Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό κύβο, και χρησιμεύει σε πάρα πολλά πράγματα. Εκτός του ότι μπορώ να ξεκλειδώνω το σπίτι και το ποδήλατό μου, μπορεί να είναι χρήσιμο για να ξεκλειδώνω πόρτες και να έχω πρόσβαση σε όλα τα σχολικά βιβλία καθώς και στο κωδικούς του υπολογιστή.

Επίσης, μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ σαν πιστωτική κάρτα για τα ψώνια μου, κάθε βδομάδα που η μαμά μου και ο μπαμπάς μου τη φορτώνουν με χρήματα."





1 σχόλιο:

  1. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ .ΟΤΑΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ,ΟΣΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΗΓΟΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΣΧΕΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ .Η ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.