Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΚΑΝΕΙ "ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ" ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ


ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΙ Η ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ. 
ΕΠΕΣΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ "ΦΑΝΕ" ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ "ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ" ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Στο σάλο που έχει προκληθεί μετά τη δήλωση που φέρεται να έκανε ότι δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, απαντά η Κική Δημουλά.
H ποιήτρια φέρεται να είπε ότι δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, τόσοι πολλοί που είναι, πιάνουν και τα παγκάκια, δεν βρίσκεις να καθίσεις στην πλατεία, ενώ κλέβουν κιόλας και η ίδια φοβάται να βγει από το σπίτι. Διαβάστε περισσότερα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πήραν αμέσως "φωτιά" και πολλοί έσπευσαν να κατηγορήσουν την ποιήτρια για ρατσισμό.
Πάντως, μιλώντας στο maga.gr, η κ. Δημουλά τονίζει: "Δεν θα κάνω δήλωση να πείσω ότι δεν αποκάλεσα όλους τους κλέφτες δολοφόνους. Είπα μια περίπτωση που συνέβη μέσα στην οικογένειά μου και χρειάστηκε να φτάσουμε στο νοσοκομείο και εννοούσα πόσο τρόμο μου δημιουργεί αυτό το πράγμα".
"Δεν μπορώ εγώ να απολογηθώ για ό,τι συμβαίνει. Δεν είπα ότι βγήκα στην πόρτα μου και άκουσα ουρλιαχτά από μια γυναίκα που της είχαν αρπάξει τον σταυρό από τον λαιμό της. Είπα ότι η αδελφή μου ετών 70 και ο άντρας της ετών 75 δέχτηκαν επίθεση. Τους χτύπησε την πόρτα κάποιος, του άνοιξαν, μπήκαν δύο μέσα, τους φίμωσαν το στόμα, τους έκλεισαν στο μπάνιο και επί δυόμισυ ώρες ανενόχλητοι δεν άφησαν τίποτα. Ξάφρισαν όλο το σπίτι. Κατέθεσαν στην αστυνομία, ήρθαν οι αστυνομικοί και πήραν αποτυπώματα και φυσικά δεν έγινε τίποτα. Και τη δεύτερη φορά, ένας έξω από την πόρτα της αδελφής μου, επειδή δεν του έδωσε το κλειδί να μπει μέσα στο σπίτι της, την χτύπησε και πήγαμε στο νοσοκομείο", επισημαίνει και κάνει λόγο για εχθρικότητα απέναντι εναντίον της άνευ προηγουμένου, την οποία, όπως λέει, έχει συναντήσει σε πάρα πολλές φάσεις.
Τι λέει για την Χρυσή Αυγή :

"Να ήξεραν από μέσα τους πόσο είμαι με το μέρος των μεταναστών. Να το ήξεραν μόνο. Είναι τρομακτική η κατάσταση. Η υποκρισία του ανθρώπου είναι άλλο πράγμα. Άλλο είναι η επίδειξη συμπόνοιας για τους αδυνάτους με αυτόν τον τρόπο. Πρόκειται για ό,τι πιο ψεύτικο υπάρχει", σημειώνει και αναφέρεται στην Χρυσή Αυγή:
"Τη Χρυσή Αυγή θα ήθελα να τη σκοτώσω γιατί σκοτώνει αυτούς τους ανθρώπους. Ειλικρινά σας λέω με πιάνει ρίγος που τη βλέπω. Εκεί ναι, θα μπορούσα να τους πυροβολήσω που επιτίθενται σε φτωχούς κακομοίρηδες. Άκουσα για το επιλεκτικό συσσίτιο. Μου σηκώθηκε η τρίχα. Και λένε ότι είμαι εγώ ρατσίστρια;"
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.