Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΩΠΩ...ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ,ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ


"Με αυτούς που φοράνε φουρό και δεν πηγαίνουν στρατό εγώ δεν έχω επαφή. Τους θεωρώ αλβανικές κουρ@δες... Βεντέτες ανοίγω με εκείνους που φορούν παντελόνια." 
Η ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ,ΦΑΣΙΣΤΑ ,ΝΕΟΝΑΖΙ ,ΑΚΡΑΙΟ Κ.Τ.Λ....ΒΕΒΑΙΑ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΤΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ-ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΠΥΡΙΑ.
"Αυτά που ήξεραν να τα ξεχάσουν. Αυτά που κάνανε τα τελευταία 15 χρόνια να τα ξεχάσουν. Έχουν καταστρέψει το ποδόσφαιρο. Εμείς δεν ασχολούμαστε με κανέναν, οι άλλοι ασχολούνται με μας. Είναι δυνατόν να ασχολούνται με την ΑΕΚ στην Γ” Εθνική; Με τον Μανδραϊκό θα παίζουμε", έλεγε ο Τίγρης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ενώ παράλληλα αρκετές φορές ανέφερε: "Αυτοί τελειώσανε"!
"Ανοίγω βεντέτες μόνο με άντρες"

Οι αιχμηρές απαντήσεις του Μελισσανίδη συνεχίστηκαν, καθώς επιτέθηκε ξεκάθαρα και με σκληρά υπονοούμενα: "Με αυτούς που φοράνε φουρό και δεν πηγαίνουν στρατό εγώ δεν έχω επαφή. Τους θεωρώ αλβανικές κουρ@δες... Βεντέτες ανοίγω με εκείνους που φορούν παντελόνια. Προσπαθούν να κάνουν πόλεμο με εφημερίδες.

Η SportDay είναι όργανό του. Εγώ έχω μάθει να τα βάζω με άντρες και όχι με τύπους που πολεμούν με νεροπίστολα. Τι σημαίνει ότι η ΑΕΚ πήρε χορηγία σαν ερασιτεχνικό σωμάτιο του χρόνου θα είμαστε επαγγελματικό (γέλια)".