Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Συνέντευξη του Λάμπρου Φουντούλη, πατέρα του Γιώργου Φουντούλη ,στο Alpha Ράδιο (βίντεο)

Απο xryshaygh.com :
O Λάμπρος Φουντούλης, πατέρας του Αθάνατου Συναγωνιστή μας Γιώργου Φουντούλη και υποψήφιος ευρωβουλευτής της Χρυσής Αυγής έδωσε συνέντευξη στο ραδιόφωνο του Alpha.
«Ζύγισα τις καταστάσεις και αποφάσισα με καθαρό θυμικό να κάνω προσφορά τον πόνο και τη θλίψη μου. Κανένα άλλο κόμμα δεν με κάλεσε στο ευρωψηφοδέλτιό του γιατί είμαι ο πατέρας του φασίστα», δήλωσε στον Αlpha 989 ο Λάμπρος Φουντούλης, πατέρας του 27χρονου Γιώργου ο οποίος δολοφονήθηκε έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Νέο Ηράκλειο

Διερωτήθηκε «ποιος άνοιξε τον δρόμο στους τρομοκράτες» τονίζοντας ότι «έχει μεγάλες ευθύνες ο υπουργός προστασίας του πολίτη». «Κάθε μέρα ήταν περιπολικό και δύο μηχανές. Εκείνη τη μέρα δεν είχε τίποτα. Τους χτύπησαν στα κεφάλια γιατί ήξεραν ότι φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα. Αύριο συμπληρώνονται 6 μήνες από το χαμό του Γιώργου, δεν έχουμε καμία πληροφόρηση ούτε από την αστυνομία ούτε από την αντιτρομοκρατική αν ψάχνουν τους δολοφόνους. Η ανάληψη ευθύνης έγινε από αριστεριστική οργάνωση που μου φάνηκε πολύ δικηγορίστικη και δεν με έπεισε», είπε ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής.
Τόνισε ότι «η πολιτεία ήταν απούσα, δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να μάθει τι γίνεται στην οικογένεια μου. Ακόμη και σε επίπεδο Δήμου δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για την οικογένειά του». 
Ο κ. Φουντούλης δήλωσε ότι «είμαι 30 χρόνια πατέρας της Ειρήνης που έχει ειδικές ανάγκες, ξέρω τι περνάει γιατί δεν είναι ισότιμοι πολίτες της Ε.Ε τα παιδιά αυτά και θα αγωνιστώ στην Ευρωβουλή για τα δικαιώματα αυτών των παιδιών και των θυμάτων της τρομοκρατίας».
Ο κ. Φουντούλης υποστήριξε ότι «διάλεξα τη Χρυσή Αυγή γιατί μέσα στη Χρυσή Αυγή  είδα αξιοπρεπέστατες οικογένειες, είδα παιδιά που ψάχνανε για κάτι καλύτερο, δεν είδα ούτε τραμπούκους ούτε ρατσιστές». 
«Τη Χρυσή Αυγή που γνώρισα εγώ δεν έχει σχέση με τη Χρυσή Αυγή που ακούμε στα κανάλια, κατά τη γνώμη μου είναι άδικα στη φυλακή. Αν υπάρχουν στοιχεία να δικαστούν και να καταδικαστούν, αυτή τη στιγμή αποπροσανατολίζουν τον κόσμο και πάμε στις εκλογές με τον Αρχηγό φυλακισμένο».
Ο κ. Φουντούλης εκτίμησε ότι οι επιθέσεις που δέχεται το κόμμα «γίνονται για τις καρέκλες. Δυστυχώς το δημοκρατικό τόξο αμολάει τα βέλη του προς όλες τις κατευθύνσεις γιατί βλέπει ότι η Χρυσή Αυγή παίρνει ένα μεγάλο ποσοστό από τις ψήφους. Το δημοκρατικό τόξο φρόντισε να κόψει παρανόμως τη χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής, η Χρυσή Αυγή δικαιούται ίση αντιμετώπιση με τα άλλα κόμματα». «Το 50% της αποζημίωσης μου αν εκλεγώ Ευρωβουλευτής θα πηγαίνει σε κοινωνικές δράσεις της Χρυσής Αυγής», πρόσθεσε.