Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Παρασκευή και 13. (Η ορκωμοσία του Πάκη.)

Α, όλα κι όλα... Οι προλήψεις έχουν τη σημασία τους!
Διότι δεν μπορεί ολόκληρη η ανθρωπότητα όσους αιώνες βαστάει ο πολιτισμός, να στηρίζεται στις προλήψεις και τώρα εμείς οι ορθολογιστές και οι ξερόλες να θεωρούμε τους προληπτικούς βλάκες.
Δηλαδή, πως την έχουμε δει?
Δεν ξέρανε οι σοφοί χιλίων αιώνων καιν ξέρουμε εμείς οι νιόφερτοι? Εκατό η αλεπού, εκατόν μία το αλεπουδάκι?
Με το συμπάθειο δηλαδή αλλά εμένα επιτρέψτε μου να είμαι προληπτικότατος.
Κι ιδού η απόδειξις...


Παρασκευή και 13 σήμερα και ορίστε που Κύριος Πρόεδρας ορκίζεται ο κύριος Πάκης...
[Φτού! Στα όρη στ' άγρια βουνά... Ξορκισμένος να είναι...] 

Κι έρχομαι τώρα εγώ και αναρωτιέμαι... Μα διαθέτει τόσο σαρκαστικό χιούμορ η Ιστορία?
Διότι δεν μπορεί από τις 365 ημέρες του χρόνου να πάει να πέσει νταν!
Παρασκευή και 13!
Χάθηκε ας πούμε να πέσει ένα Σάββατο, έστω και ψυχοσάββατο, να είμαστε ήρεμοι, να το αποδεχτούμε το πράμμα...
Ολόκληρος Πρόεδρας είναι αυτός. Και τι Πρόεδρας. Ο Πρόεδρας της λεηλασίας.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του έχουν προγραμματιστεί να συμβούν τα εξής θριλεριάρικα...   

1ον, πρόκειται να ολοκληρωθεί η β΄φάση του σχεδίου αντικατάστασης του ελληνικού λαού από σλαβοαφροασιατικές μάζες
2ον, να κλείσουν και τα υπόλοιπα 200.000 μικρομάγαζα που κατόρθωσαν να επιβιώσουν από την επιδρομή της γαλαζοπράσινης συμμορίας
3ον, να διοριστούν άλλες 150.000 κομματικών βρυκολάκων στο δημόσιο
4ον, να γίνουν οι πλούσιοι πολύ πλουσιότεροι και οι πτωχοί πολύ πτωχότεροι
5ον, να εφαρμοστεί το e-φακέλλωμα όλων των ιθαγενών Ελλήνων, μέσω της κάρτας του πολίτη
6ον, να γίνει υποχρεωτική η παρακολούθηση της βυζοβίζιον
7ον, να τρώμε κάθε μέρα στη μάπα την Τασία
8ον, να με χωρίσει η Μάρα, επειδή θα καταρρεύσει το μαγαζάκι μου και δεν θα έχω φράγκα να την πάω, ούτε μέχρι το συνοικιακό σουβλατζίδικο...

Με άλλα λόγια κι εγώ, αν ήμουν ιστορία, Παρασκευή και 13 θα διάλεγα να τον ορκίσω... 


http://panusis.blogspot.gr/