Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Έλληνας - ένας πολίτης Β΄κατηγορίας στην Ελλάδα...

Λοιπόν, αν δεν το γνωρίζατε, να σας το πω εγώ...
Η λέξη "Έλληνας" στον καιρό του Βυζαντίου [και μέχρι τα χρόνια των Παλαιολόγων περίπου] είχε υβριστική σημασία!
Σήμαινε τον ειδωλολάτρη, τον παγανιστή [ενίοτε και τον σατανιστή]
Με άλλα λόγια, έτσι κι έβγαινες εδώ στην Ελλάδα [που ονομάζονταν τότε ελλαδικό θέμα] να δηλώσεις ανοιχτά πως ήσουν Έλληνας, σου κόβανε τον κώλο...
Τα ίδια πάνε να ξαναγίνουν και τώρα.
Ο Έλληνας είναι ήδη πολίτης Β΄κατηγορίας μέσα στην ίδια του τη χώρα. Οι δήμοι ξαμολάνε τους προστιμομπήχτες τους ανά τας οδούς και όπου πετύχουν κανα φουκαριάρικο Ελληνάκι να πωλεί τίποτα κουλούρια ή καλαμπόκια στα πανηγύρια, του ρίχνουν στ' αυτιά...



Πρόστιμα 5.000 και 10.000 εβρόπουλα, λες και έπιασαν καναν εφοπλιστή να σουλατσάρει με αδήλωτο κότερο!

Όχι όμως αν είσαι αλβανοκογκολέζος.
Οι "παράτυποι" μετανάστες [έτσι το λένε τώρα] δικαιούνται να βγάνουν άδεια μικροπωλητών, πράγμα που απαγορεύεται στους Έλληνες.
Ναι, γεια...
Τον λαθρέποικο κυρία μου, τον έχει η εξουσία πιο πάνω από τον νόμιμο νοικοκύρη αυτού του τόπου!
Σαν να λέμε δηλαδή: "κι η μυλωνού τον αντρα της με τους πραγματευτάδες"

Για δειτε αυτο το βιντεακι που σας κοτσαρω εδω απο κατου, από την υπηρεσία του δήμου Πειραιά που δίδει αδειες μικροπωλητών και αν ακούσετε έστω και ένα Ελληνικό όνομα, μπορείτε και να με χέσετε...



Μάλιστα!

Για δε ρε προνόμια που 'χει ο  κάθε έτσι ["λαθρομετανάστες" τους αποκαλούν οι κακοί φασίστες]
Και να τανε μονον αυτα;

Εδω κυρία μου έτσι και πλακωθείς στο μέηκ άπ, να μοιάζεις ημι-αράπης,  μπορείς να μπαίνεις στα λεωφορεία χωρίς εισιτήριο και να μην σου μιλάει κανένας.
Άμα μείνεις καμιά δεκαπενταριά μήνες άπλυτος να μυρίζεις αλβανίλα ή ανταρσύα, μπορείς να νοσηλευθείς σε δημόσιο νοσοκομείο κι ας μην ξέρεις καν τι παναπεί ασφαλισμένος...
Κι αν τέλος πάντων έχεις ξεμείνει από γκόμενα, φοράς ένα φέσι και σουλατσάρεις στην πλατεία Βικτωρίας, παριστάνοντας τον Αφγανό, μέχρι να ρίξεις την πρώτη αλληλέγγυα...

Τι να πει κι ο φουκαράς ο Έλληνας που τον έχουν βάνει κάτω οι φορομπήχτες και τον πατάνε σαν κατσαρίδα;
Ρε μέχρι και στα γηροκομεία αυξήσανε κατά 10 μονάδες τον ΦΠΑ!
Πως πάει το πράγμα δηλαδή;
Ανθρωπιστές για τους ξένους και εξολοθρευτές για τους συμπατριώτες μας;



Κι έρχομαι τώρα εγώ κι αναρωτιέμαι...
Και καλά... Τους καταγεγραμμένους σύρους πρόσφυγες από την Άνω Βόλτα, τους χρηματοδοτεί η εκπορνευμένη Ευρώπη.
Τους άλλους κατσαπλιάδες όμως που περνάνε λάθρα τα σύνορα μας, τους ταϊζει το ελληνόφωνο κράτος.

Ωστόσο και τα εβρ[αι]οπαϊκά ταμεία και τα ημεδαπά ταμεία, γεμίζουν μοναχα από τους φόρους ημών των ηλιθίων. Ήγουν των ευρωπαίων πολιτών.

Και ερωτώ, κυρία μου... Άμα μας εξολοθρεύσουν όλους εμάς τους μαλάκες, ίσαμε τον τελευταίο, ποιος θα πληρώνειγια να το παίζουν οι "παράτυποι" ωραίοι και μάγκες μέσα στην ίδια μας τη χώρα [λαθροεισβολείς τους λένε οι κακοί]
Γιατί όπως το έχουμε εφαρμόσει εδώ, ισχύει ξέρετε το γνωστόν: "και κερατάς και δαρμένος.."

Και να σας ξηγηθώ και μια δική μου εμπειρία...
Το καλοκαίρι έκαμε κανονικά αίτηση σε δήμο της Αττικής, για να μου παραχωρήοσυν μια αδειούλα, να πουλάω βιβλία, παρα θιν' αλός.
Όπως κάμουν όλοι οι αλβανοκογκολέζοι, που βγαίνουν και πουλάνε στις παραλίες από γυαλιά ηλίου, μέχρι λουκουμάδες.
Και να σκεφτείτε ότι έχω νόμιμη άδεια εμπορίας βιβλιων εδώ και είκοσι χρονια κι ότι επίσης πλερωνω ταμεία, πλερώνω εφορίες, πλερώνω φιπιάδες, πληρώνω δημοτικά τέλη, πληρώνω τα μαλλιοκέφαλα μου.
Και μόνο με αυτή την άδεια εμπόρου βιβλίων, θα έπρεπε να δικαιούμαι να βγαίνω και να πουλάω το ωραιότατο προϊόν μου, ακόμα και στα πάρκιν των μπουζουξίδικων. Μπας και ξεστραβωθεί κανα Ελληνάκι, που έχουν φτάσει να μην ξέρουν ούτε τι ηταν ο Βενιζέλος [ο αληθινός, όχι αυτός ο πασόκος...]

Αλλα που;
Αφού πέρασε κοντά ένας μήνας ίσαμε να εντοπίσουμε τον ανευθυνοϋπέυθυνο κι αφού χάλασα ένα μεροκάματο να κάμω τηλεφωνήματα κι αφού τέλος πάντων πέρασα από όλες τις υπηρεσίες του δήμου [μέχρι και με την υπηρεσία καθαριότητας μου εδωσαν να μιλησω] τελικά μου έστειλαν ένα αντίγραφο του ΦΕΚ, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ, μας έλεγε ότι για να βγεις να πουλήσεις βιβλία, ακόμα κι απόξω από το μαγαζί σου, πρέπει να είσαί ή ατομο με ειδικές ανάγκες ή αλλοδαπός!

Τ΄ακούς κυρία μου;
Δηλαδή αν ήμουν κουλός, κουτσός, παράφρων ή αλβανομογγόλος, θα μπορούσα μια χαρά να βγάνω μεροκάματο.
Επειδή είμαι υγιής και Έλληνας πρέπει να σέρνομαι στις κοινωνικές πρόνοιες, να μου δώκουν ένα πιάτο συσσίτιο!
Porka mizeria, που λένε και οι Ιταλιάνοι... 

Και σκέψου κυρία μου, ότι αν ο Έλληνας ψοφήσει στο δρομο δεν θα αδειάσει ο αλληλέγγυος ούτε να τον χέσει. Αλλά έτσι και κάνει βαβά κανένας σύρος πρόσφυγας από τη Νιγηρία, θα πέσουν απάνω του να τον σώσουν, διασώστες, ναυαγοσώστες και άγιοι σώστες.
Tragik, που λένε και στην πρώην πλατεία Βικτωρίας...

http://panusis.blogspot.gr/