Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

ΕΓΡΑΨΕ Ο ΝΟΤΗΣ ΠΑΛΙ : ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)

ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ,ΦΑΣΙΣΤΑ Κ.Τ.Λ ΑΛΛΑ ΣΤΑ Π@Π@ΡΙ@ ΤΟΥ Ο ΝΟΤΗΣ. 
Δεν μάσησε τα λόγια του, ούτε έδωσε μαθήματα υποκρισίας και ψευτοανθρωπισμού όπως άλλοι συνάδελφοί του ο γνωστός τραγουδιστής, Νότης Σφακιανάκης.
Ο καλλιτέχνης που συνηθίζει να λέει μεγάλες αλήθειες έδωσε μία τηλεοπτική συνέντευξη στο κυπριακό κανάλι ΡΙΚ, αναφερόμενος στο μείζον ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.
Ο Νότης Σφακιανάκης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Εγώ ήμουν ο ίδιος μετανάστης στη Γερμανία. Και εγώ με τους μετανάστες δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, διότι έχουν μεταναστεύσει πάρα πολλοί άνθρωποι από την οικογένειά μου, σε άλλες χώρες του κόσμου. Δεν ήταν λαθρομετανάστες. Ήταν μετανάστες που είχαν πάρει άδεια στη χώρα που πήγαιναν όπως η μητέρα μου κι εγώ».

Συνέχισε λεγοντας: «Το κόλπο είναι στημένο και έρχονται ορδές ανθρώπων οι οποίοι βιάζουν την πατρίδα μας».
«Ναι, αλλά είναι πρόσφυγες», απάντησε ο δημοσιογράφος, παίρνοντας την αφοπλιστική απάντηση «Δεν είναι πρόσφυγες! Είναι ριψάσπιδες. Δεν τους επιτέθηκε καμία άλλη χώρα, έφυγαν από την πατρίδα τους που έχει εμφύλιο πόλέμο.
Και μην ξεχνάς, αυτοί οι άνθρωποι, γιατί εγώ τους έζησα όλο το καλοκαίρι στην Κω, έρχονται με πορτοφόλια, γεμάτα με χαρτονομίσματα των 500 ευρώ. Είναι απίστευτο αυτό που είδα».




http://www.xryshaygh.com/

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.